Renault Master

1 Video

Dane kontaktowe

Interesuje Cię wynajmem długoterminowy samochodu, a może jego leasing lub kredyt?

Skontaktuj się z nami, a my zaproponujemy Ci indywidualną ofertę finansowania, każdego samochodu.

TELEFON:
608 10 10 88

Wyślij zapytanie

Czytaj więcej...
Twoja wiadomość

Silnik
Liczba cylindrów 4 / 16
Rok produkcji 2019
Rodzaj napędu FWD
Ilość koni mechanicznych 170 KM
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm EWG
Moc maksymalna 125 kW
Typ paliwa diesel
Skrzynia biegów
Rodzaj Ręczna
Ilość biegów 6 biegowa

Renault Master 2019 po faceliftingu z silnikiem 2.3 dCi

Renault Master, jego nowa III generacja produkowana od 2019 roku we francuskich zakładach SOVAB w Batilly, doczekała się większej kuracji odświeżającej. Mocno przestylizowany pas przedni i nowe reflektory ze światłami LED to główne zmiany elementów karoserii Renault Master X62. Dostępny jest z nadwoziach (podwozia do zabudowy, furgon do L4H3, platformy do zabudowy) z napędem na przednią (FWD) jak i tylną oś (RWD) – tylnonapędówki można zamówić z pojedynczymi kołami lub na bliźniakach. Głównym źródłem napędu Mastera pozostanie 4-cylindrowy silnik Diesla 2.3 dCi.

Silnik Renault Master

Konstrukcja zbudowanej na łańcuchu rozrządu jednostki M9T została poddana modernizacji i topowa wersja osiąga teraz już 180 KM i 400 Nm (wcześniej było to 170 KM i 380 Nm). Oczywiście turbodiesel 2.3 dCi występuje w wielu różnych konfiguracjach mocy i każda z nich spełnia normę Euro 6d-TEMP. Ponadto teraz silnik 2.3 dCi ma mniejsze spalanie nawet o 1 litr na 100 km. W Reno Master standardem pozostaje 6-biegowa manualna przekładnia, ale klienci będą mogli zamówić również automatyczną skrzynię o takiej samej ilości przełożeń.

Pełni elektryczna odmiana o nazwie Master Z.E. napędza znany m.in. z Kangoo Z.E. elektryczny silnik R75 o mocy 76 KM, który rozpędza elektrycznego Mastera do masymalnie 100 km/h. W pełni naładowana litowo-jonowa bateria 33kWh to od 80 do 120 kilometrów, a przy wykorzystaniu stacji WallBox 32A/7,4 kw ładowanie akumulatorów trwa do 6 godzin.

Wnętrze nowego Mastera

We wnętrzu można teraz zauważyć odmienioną deskę rozdzielczą z nową kierownicą. Całkowicie przeprojektowany sotał zestaw wskaźników z innymi cyferblatami a do tego 5-calowy wyświetlacz pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem, to kolejne nowości. W różnych schowkach i przegrodach można pomieścić nawet do 105 litrów. Na wyposażeniu opcjonalnym są takie elementy, jak indukcyjna ładowarka do smartfonów, czy system multimedialny R-LINK z nawigacją Media Nav Evolution, który może łączyć się z Android Auto czy Apple CarPlay.

Wysuwany stolik to całkowita nowość w tym modelu, gdzie płaski blat wyjeżdża z wnętrza deski rozdzielczej. Renault Master 2019 otrzymało też nowe elektroniczne systemy asystujące kierowcy w trakcie jazdy. Wśród nich znalazł się m.in. Rear View Assist pomagający w manewrowaniu do tyłu autem czy Side Wind Assist, który przy prędkościach powyżej 70 km/h niweluje wpływ bocznego wiatru na tor jazdy.

Zapytaj o cenę
WYNAJEM DŁUGOTERMINOWY / LEASING
Rok produkcji2019
NadwozieFurgon
NapędFWD
Skrzynia biegówManualna
PaliwoDiesel
Silnik2.3
Moc170 KM
Średnie spalanie7,5 l/km
7,9
miasto
7,0
poza

Zobacz inne samochody

Ta strona korzysta z plików cookie i prosi o podanie Twoich danych osobowych w celu zwiększenia wygody przeglądania.