Ford Focus

1 Video

Dane kontaktowe

Interesuje Cię wynajmem długoterminowy samochodu, a może jego leasing lub kredyt?

Skontaktuj się z nami, a my zaproponujemy Ci indywidualną ofertę finansowania, każdego samochodu.

TELEFON:
608 10 10 66

Wyślij zapytanie

Czytaj więcej...
Twoja wiadomość

Silnik
Liczba cylindrów 3
Rok produkcji 2018
Rodzaj napędu 2WD
Ilość koni mechanicznych 125 KM przy 6000 obr.
Maksymalny moment obrotowy 170 Nn przy 1400-4500 obr.
Moc maksymalna 96 kW przy 5500 obr.
Typ paliwa benzyna
Wydajność
Maksymalna prędkość 200 km/h
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 10.0 s
Skrzynia biegów
Rodzaj Ręczna
Ilość biegów 6 biegowa

Ford Focus

Nowy Ford Focus jest przede wszystkim wygodny i praktyczny. Ma on szereg nowych systemów wspomagających jazdę oraz poszukiwane ostatnio wersje. Szybką ST-Line oraz wersję Active, uodpornioną na drogi bez asfaltu. Focusy benzynowe mają wyłącznie silniki 3-cylindrowe, zgodnie z  obowiązującą na rynku tendencją. Do wyboru jest litrowy EcoBoost o mocy 85, 100 i 125 KM oraz 1,5 l o mocy 150 lub 182 KM. Silniki diesla EcoBlue mają po 4 cylindry i pojemność 1,5 l – 95 i 120 KM oraz 2 l – 150 KM.

W Focusach o mniejszej pojemności (1,0 EcoBoost, 1,5 EcoBlue) jest z tyłu belka skrętna w udoskonalonej wersji znanej z Fiesty ST. Większe silniki są łączone z niezależnym tylnym zawieszeniem wielowahaczowym SLA, które jest standardem w kombi. Oprócz wersji kombi Focus ma opcję 5-drzwiowego hatchbacka oraz na wybranych rynkach sprzedawany jest 4-drzwiowy sedan.

Nowy Focus został skonstruowany od podstaw. Jako pierwszy w koncernie ma on platformę C2, która dla Forda ma być tym, czym MQB dla Volkswagena. Dzięki niej skróci się czas i koszt projektowania nowych modeli. C2 jest sztywna i bardziej odporna na skręcanie niż C1, a modułowa budowa umożliwia użycie jej w modelach rożnej wielkości, także SUV-ach.

We wnętrzu, tablicę rozdzielczą uformowano tak, aby zostawiała jadącym dużo przestrzeni. Do sterowania automatyczną skrzynią służy płaskie pokrętło – wygodne, a nieduże. Elektronika jest widoczna, ale nie przesadzona. Kilka funkcji można uruchomić na skróty, wciskając odpowiedni przycisk. Stąd oryginalny wygląd niektórych oznaczeń na przyciskach.

Jednym przyciskiem uruchamia się np. system wspomagający parkowanie, który w automatach zupełnie wyręcza kierującego i steruje nie tylko kierownicą, ale również wyborem kierunku jazdy, silnikiem i hamulcami.

Kolejny przycisk umożliwia wybów trybu jazdy. Najwięcej możliwości daje nam Focus z tylnym zawieszeniem wielowahaczowym i opcjonalnymi amortyzatorami o zmiennej charakterystyce CCD. Wówczas zmienia się nie tylko reakcja samochodu na wciśnięcie gazu, sposób działania układu kierowniczego czy też zmiany przełożeń w automacie. Zmienia się również twardość zawieszenia. Aktywne amortyzatory wygładzają ponadto dziurawą drogę. Wyczuwają gdy koło wpada w dziurę i ograniczają odpowiednio  jego ruch pionowy.

Focus jest pierwszym europejskim Fordem, w którym oferowany jest przezierny wyświetlacz HUD – head-up display. Pokazuje on na szybie przed kierowcą podstawowe dane. Jest on jaśniejszy niż w innych autach i bardzo wyraźny, także w słoneczny dzień. System Ford Co-Pilot360 to również aktywny tempomat ACC z funkcją Stop and Go. System rozpoznawający znaki drogowe z ograniczeniem prędkości i systemem utrzymania na odpowiednim pasie ruchu. System aktywnego wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych i motocyklistów. Aktywne unikanie zderzenia poprzez ominięcie przeszkody oraz ostrzeżenie o wjeżdżaniu na drogę jednokierunkową pod prąd.

Focus używa kamery zamontowanej za przednią szybą i informacji z nawigacji, aby ostrzec kierowcę przed wjechaniem między przez dwa znaki zakazu wjazdu przed autostradą. Kolejny system Ford MyKey, pozwala kierowcy Focusa zaprogramować kluczyk dla młodszego kierowcy tak, aby ograniczyć mu prędkość maksymalną, czy też zmniejszyć głośność systemu audio lub blokować przychodzące połączenia telefoniczne. Wszystko to z myślą o bezpieczeństwie dziecka 🙂

Co bardziej zaawansowane wersje systemu multimedialnego posiadaję 8 calowy ekran, Apple CarPlay i Android Auto. Opcjonalny jest system FordPass Connect łączący auto ze światem zewnetrznym. WiFi posiada możliwość obsługi do 10 urządzeń. Mamy też możliwość łatwego odnalezienia samochodu na parkingu.

Zapytaj o cenę
WYNAJEM DŁUGOTERMINOWY / LEASING
Rok produkcji 2018
Nadwozie Hatchback
Napęd 2WD
Skrzynia biegów Manualna
Paliwo Benzyna
Silnik 1.0
Moc 125 KM
Średnie spalanie 5.0 l/km
6.0
miasto
4.3
poza

Zobacz inne samochody

Ta strona korzysta z plików cookie i prosi o podanie Twoich danych osobowych w celu zwiększenia wygody przeglądania.